Stress?

Tjena. Igår var jag och Isabelle som sagt i valbo och kikade. Jag hade ju bestämt mig för att äntligen köpa en lite "finare" jacka. Ville ha en med fuskpäls från Cubus men så blev inte fallet. Kändes som om det blev lite för mycket på mig. Så det blev en svart enkel jacka men endå snygg. Den köpte jag på H&M. Får se om det kanske blir en outfit bild på mig från kvällen ikväll. Då kanske jag slänger upp den här :p hehe.
Köpte även jordens snyggaste skor. Storlek 40 fanns kvar. YES, min storlek. Så jag var ett nöjdöga där. Köpte även lite armand från BIKBOK eftersom det var rea på dom. Rea är bäst för min plånbok och mig ;)

Efter Valbo åkte jag och Bellabus hem till mig och karln. Jag var tvungen att käka lite mat och hänga lite tvätt. Sen åkte vi alla hem till marcus och bella. Kollade på idol och noppade lite ögonbryn. Haha jag behövde verkligen få mina noppade. Shit jag hade ju MCdonalds. Åkte hem efter vi spelade lite Giutar Hero. Vi hade det mysigt där.

Har precis kommit hem från stallet. Mockat och fixat tills i eftermiddag då jag ska ta in dom lite tidigare än vad dom är vana vid men det gjorde inget tydligen. Bra bra. För vi ska in och käka i Gävle innan Magnus Betner ikväll. Shit vad jag längtar. Och, jag känner mig så stressad nu alltså. Ska hinna duscha och göra mig i ordning INNAN fyra. Det kommer aldrig gå. Får göra mitt bästa.


Nu blev det ett långt och tråkigt inlägg med bara text. Kameran är paj. Visst jag har en system men jag kan ju knappt med den och det är lättre att ta med en liten kompakt kamera överallt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0