Valbo idag igen.

Tjena mittbena.

haha dåligt värre hörde jag, men skit samma.
Tänkte ta och knäppa kort på jackan och skorna jag köpte förra veckan. Men det får bli imorgon. Imorgon ska jag även städa här i huset och julpynta lite. Om jag nu hittar alla julsaker, haha. Ska även rida imorgon. Så längesen sen sist så jag längtar ihjäl mig. Dock en lugn tur eftersom han stått i tre veckor nu tror jag :) Lite höst/vinter vila. hehe.

Var även till valbo idag igen eftersom mamma och mormor kom dit. Såklart jag ville träffa dom. Fick en massa saker av dom också, hihi. Så nu är jag och hushållet nöjd!

Nä nu ska jag ta och kolla på tv och vara social.
Hörs imorgon antar jag !




alexandra säger:

sv: varsågod :) hur mår du då?

2009-11-30 @ 21:15:20 // URL: http://asahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0