DH

Tjena mittbena.

Haha ja herregud. Här var det längesen jag var in. Har varken haft tid eller ork.
Helgen i Götene var skit rolig.

Bilder kommer, men jag har ju som sagt inte suttit nått vid datorn på typ en vecka. Kommer säkert inte ha tid att sitta här nått sen heller eftersom jag är ute på praktik nu och då är det heldagar som gäller + lite till.
Jo tillbaka till Götene.
Det var hur kul som helst och vi hade det super bra. Karln och jag hade störst luftmadrass med inbyggt pump. Så jävla skönt när man ska pysa ut luften. Det gör den ju av sig själv då liksom. I like!

Till helgen ska jag till söderhamn igen. Syster fyller år nästa måndag så då vill jag ju vara hemma. Även att det är häst utställning i delsbo på lördagen som svärmor och jag ska på. Jag vill inte visa häst, men antar att det blir så ändå.

känner att jag inte har nå roligt att komma med så jag säger väl bye här.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0