Skäms!

Jag skäms jag skäms.
Jag skäms för att jag inte uppdaterat men varför skäms jag för? Det är ju min blogg och jag skriver ju liksom när jag har tid, typ. Jag vet att Kim vill att jag uppdaterar lite oftare så jag får väl försöka med det då.
Tänkte ladda in bilderna från Götene på datorn nu strax också. Slänger upp några här med tänkte jag.


I helgen var jag hem till mamma och hälsade på. Alltid lika underbart ♥ Var till östersund på lördagen för systeryster skulle tävla där. Hiphop och disco-dans! Hon är bäst , min syster. Hon och hennes kompis kom tvåa i hiphop. Good work.


Nä, jag känner att jag inte har något roligt att komma med så jag lägger ner här för idag förutom bilderna.




Emmelist säger:

hehe ja verkligen ;)

2009-10-27 @ 23:10:59 // URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0