strax far vi

hej och hallå.
Ja jag lever. Har vart rätt dött i min blogg denna vecka eftersom jag vart dålig på att uppdatera. Känns som om jag verkligen inte haft tid. Flängt fram och tillbaka till Sandviken för att åka till Arbetsförmedlingen och ja. Det har vart alldeles för mycket bara.
Jag har till och med vart upp till Söderhamn i veckan. :)

Tänkte skriva ett litet inlägg att jag lever eftersom Kim så gärna vill att jag ska börja uppdatera igen;) så. HÄR KIM. haha.

Jag har ju egentligen inte tid att sitta här nu heller eftersom jag m å s t e packa till vi ska åka. och vi ska åka runt 3-4. Då bär det av ner till Götene. Ska spendera helgen där med karln min och en massa vänner. Mysigt!

Jag kommer ta en del kort i alla fall ;) och dom kommer komma ut här efter helgen. promes!

Pussåkram. ta hand om er och  ha en bra helg




Miss E säger:

Låter som en härlig helg :D

2009-10-16 @ 16:23:17 // URL: http://pappersbiten.blogg.se/
Zäta säger:

låter som en mysig helg, själv ska man träna o jobba!

2009-10-16 @ 20:07:55 // URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0