Godmorgon!

Hej allesammans.
Detta känns ju helt underbart, att kunna sätta sig här vid datorn och klicka sig in på internet.
Är jag i himmelriket eller vadå? Haha.

Min dag idag kommer vara fartfylld. Hela tiden händer det nått, och det är ju bra. Så man slipper sitta hemma och ruttna. Först ska jag till stallet och rida en tur på Elvis. Vid fyra ska jag till karln's farfar, han fyller år. Ikväll ska jag till Maria och myspysa lite till idol. Kanske ska baka muffins tills dess? Nej det får bli en annan dag.

Just det , idol börjar ju ikväll och jag kommer sitta bänkad varje kväll! Det är så himla roligt med alla auditions och så vill jag ju se om kissie kommer med i tv också, haha!

Nej nu ska jag nog ta och kika igenom alla bloggar jag inte har kunnat läsa och det är en hel del de, så att säga ..

Pussåkram




Johanna* säger:

sv. ja det har jag väl gjort men det finns ju mycket man vill ha som ny soffa och tvbord och sånt, men har inte pengar till det så dethär får väl duga sålänge ;) skönt att bo själv iallafall!

2009-09-08 @ 10:40:38 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Matilda säger:

Nej eller hur! Den är sjukt bariecool. Skönt att kunna surfa runt som vanligt förstår jag.

2009-09-08 @ 14:24:03 // URL: http://showjumper.blogg.se/
Melinda Dalin säger:

vi ska bara flytta här inom edsbyn, men till en större lägenhet :D

SKÖNT som fan!

2009-09-09 @ 17:07:08 // URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0