Inte lätt inte.

Tja.

Hela dagen idag har jag vart med Amanda och Maria.
Vi var iväg på veteran-plöjning och kikade. Inte för att det intresserade mig ett dugg men rätt roligt att träffa på lite bönder.

Annars idag, ja vi var ut och gick en bit med vovvsingarna. Athena hittade ju ett dikte som hon bara måsta gå ner i och bada lite. Jag trodde det var renare vatten där än vad det var för fy fan hur hon såg ut när hon kom upp alltså. Brun-svart under magen och upp på ryggen och ja. Hela hon typ, hehe.

Annars nu så försöker jag få tag på karln men han vägrar ju svara. Hoppas han ser mitt missade samtal, annars får jag väl testa snart igen. Inte lätt när han åker traktor, dom är ju inte direkt de tystade fordonen.





Anonym säger:

okej va bra! samma här, vad gördu? kram

2009-09-27 @ 15:38:01 // URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
estefany säger:

Haha ja :D. Nej de vet jag inte,om jag inte har fel har jag för mig att de ska säga på måndag om det var Piotr eller Calle som gick vidare :)

2009-09-27 @ 18:16:46 // URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0