jag hatar rubriker

Godmorgon sweeties!

Sovit gott?
Det har jag gjort i alla fall. Eller ja, rätt ok. Sover faktiskt nästan aldrig bra längre. Vaknar jämt med smärta i ryggen även fast vi bytte till en annan säng. Lite tråkigt tycker jag då, men jag får väl ta det ändå.

Just nu strömmar Elin Ruth Sigvardsson feat. Lars Eriksson ur mina högtalare. Låten är ju så himla underbar. När Lars var med på Idol förra året gillade jag han i början men verkligen inte sen fast nu så är han uppe på topp i mina ögon igen. Jämt när denna låt kommer på radion lyckas jag alltid vara i ladugården. Haha, just då får kossorna höra på falsksång för jag sjunger med riktigt högt också ;p hehe.
Här är låten i alla fall, om någon vill höra vilken jag menar.

 

 

Undrar om jag kanske ska svira om till ridkläder nu. Bilen och jag ska åka och hämta upp Lisa sen beger vi oss till stallet. Blir en mys tur idag! Gosigos ♥

Efter det kommer bilen, jag och Athena bege oss upp till Arbrå till Nytorp. Daxs för koutställning så då måste vi ju tvätta kossorna så dom blir riktigt rena och fina!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0