mm, nice

Skönt det var att sola. Känns som om det var över ett år sen men det var de ju inte. Ska väl hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför ikväll.
Först var det tänkt att det skulle bli bio, men nej. Efter det så kanske jag skulle till forsbacka och umgås med Johanna och hennes vänner men jag känner mig lite för blyg för det nu så det får bli när jag träffat johanna lite mer ;)
Det blir i alla fall en sak som händer ikväll. Kort kommer på det! Vågar inte riktigt skriva ut det i bloggen vad vi ska göra för man vet ju aldrig om det är en polis eller inte som läser, hehe. Okej, nu tror ni säkert det värsta men det är inte så farligt .. Ska bli kul att kolla faktiskt!


Lisa and me tonight





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0