mys-stunden är nu över

Yepp, nu är mys-stunden över. I alla fall för mig, Maria och Amanda. Dom åkte precis hem. Calle är ju fortfarande kvar och jag hoppas verkligen att han får fortsätta sin "idol-resa" imorgon. Jag lovar och svär att jag kommer rösta häcken av mig då. Han är ju så himla duktig!

Annars nu så kollar jag och karln på lyxfällan. Vad f*n är det för brud alltså som är med? Det är ju ett par med en son och andra barnet på väg men hon, hon verkar ju helt j*vla blåst. Man blir ju irriterad när man kollar bara. Började grina när hon fick en sämre bil, men hon började inte grina eller visade inte ens en enda känsla när dom fick reda på hur illa deras ekonomi var. Skit samma, jag blir vara så less på människan om jag ens tänker på det.


g'natt på er allesammans. ska kika på comedy fight club (tror jag det heter) innan det blir sängen.


karln och jag 06




vesna.blogg.se säger:

va små ni va :D

2009-09-25 @ 13:14:51 // URL: http://vesna.blogg.se/
Hareg säger:

haha rolig header, me like :D

2009-09-25 @ 14:58:37 // URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0