tjena

Jag är väl världens sämsta på att uppdatera. Skämms ju för fasen.

Iförrgår var det dildoparty hos Sanna i Gävle och efter det drog vi till heartbreak/slick city. Som vanligt när man umgås med de bästa så har jag alltid kul. Var en skit roligt kväll från första början tills jag åkte hem.
Kort kommer, men har inte orkat lagt in dom på datorn än.

Annars igår, öhm.. Kan väl inte påstå att jag var så himla pigg. Men jag åkte till Djupviken för att åka lite traktor med karln. Jag och Athena trängde in oss i  traktorn och åkte ett bra tag. Gick sedan en sväng och stötte på Ida 2. Hon gjorde lösnaglar på mig, endast tippar då. Eftersom hon är intresserad av det så ville hon ha mig som försöks person och visst fick hon det. Det blev i alla fall jätte bra :) Övning ger färdighet.

Tooooday har jag jobbat och ridit. Lisa och jag red och galoppa en liten längre runda än annars och Elvis tyckte såklart att det var jätte skoj så han la av lite bocksprång där en sväng. Jag har ju inte världens bästa balans så jag trodde jag skulle flyga och fara men jag satt kvar. Jääh så kul :)

Ää. Nu ska jag kolla på tv och gosa ner mig i soffan med lite chips jag hittade här hemma. Även non stop (så jävla gott).
Puss





yasmine modell och blivande mamma säger:

tack sötis jo då om lite mer än 2 månader bara kram

2009-09-21 @ 20:19:49 // URL: http://yasminegill.blogg.se/
Samantha säger:

Jaha ! amen såhär var det iallafall. Han hade skrivit att Paow hade gjort något mot honom och såvidare , och att hon var otroligt omogen och att han inte fattade hur hon kunde vara så respektlös. och att det var över.

2009-09-22 @ 17:20:35 // URL: http://firstrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0