Återträff på Nytorp.

Hej hopp. Sitter just nu hemma hos Emil. De flesta gör sig i ordning inför en partykväll på Torön. Var inte tänkt att jag inte skulle dit utan till Söderhamn på crusing men nu blev det ändrade planer. Så jag ska väl bara bättra på sminket och sen är väl jag klar :)

Kommer säkert hem skit sent i natt och sen ska jag ju upp klockan 7 imorgon och då blir det fart upp till nytorp IGEN! Då ska jag rida på bästa Palett ♥





Sara säger:

Hej! :)

Jag kollar runt lite efter sådanna som ser hästintresserade ut, och det gör du :)

Jag undrar om du vill besöka min blogg och diskutera om min dagens fråga. Du lägger en liten kommentar med din åsikt i. Dagens fråga är: Är pessoabett okej?

Sen så lägger jag ut alla som kommenterat på bloggen, och sedan skriver min egna åsikt. Det kan även vara kul för dig att läsa andras åsikter! :)



take care :*

2010-08-14 @ 21:51:42 // URL: http://stigbygel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0