Fredag och det är helg.

Så skönt, så skönt med helg. Varför vet jag inte när jag egentligen inte gör så mycket i veckorna heller haha. Men det händer ju mer på helgerna som fester och loppisar med mera.

Imorgon kommer Kim ner hit till oss. På kvällen blir det nog krogen och skaka lite rumpa. Var ju flera månader sedan jag var ut på krogen så det ska bli skoj. Fast vi har väl fortfarande inte bestämt om det blir krogen eller hemmafest. Men jag är nog mest sugen på, hmm, båda två! Haha.

Nä nu ska jag gå och hålla på med nya skänken. Fixa iordning den lite tjusigt med den. Kanske få upp nån spegel och hylla eller så sorterar jag bara lite räkningar. Haha så tråkigt göra men nått som måste göras ändå.

kim och jag 05/06- kolla in näsborrarna på mig, haha får upp en stortå där säkert.





emmelist säger:

haha ja jag gör så :P



snygg bild ;)

2010-08-20 @ 12:18:58 // URL: http://emmelist.blogg.se/
lisa! säger:

det var ju det jag menade med exemplet om man har Ekupa, eller C eller D med för den delen. blir ju lätt lite "hängigt då", men då tycker jag det är mer okej att förminska dem för att få en bättre form än att "lyfta" dem. syns ju oftast att det är fejk då med :P

2010-08-20 @ 13:36:57 // URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0