Heldag i Dalarna.

Hej hopp. Blev ju en hel dag i dalarna idag. Först åkte jag och grannen till en ny outlet butik i Borlänge. Lager70 hette det. Ingen aning om den var så ny som det verkade som på all reklam men den var ny för oss två i alla fall haha. Hittade lite spännande saker där men det var ju nästan lika dyrt som på Only och Vero Moda. (massa kläder var från deras märken)
Sen for vi vidare till Lager 157 och kikade. GUD vad dåligt det har blivit där! Fanns ju ingenting längre, och nu ska dom tydligen stänga Scorett outlet också.... suck.
Gick ner till en inrednings outlet också där vi hittade lite CULT saker som fick följa med hem.

Efter det blev det Falun en snabbis och där hittade vi lite fynd på Carlings och lindex. KANON alltså. Fick med en massa hem. Hälften till mig och hälften till min kära karl ♥

Och NU är det dags för fredagsmyyyyyyys . haha nä inte direkt men vi ska mysa och det är fredag ;)

jag med mina snygga solbrillor. juli någon gång





Classy - ung blivande mamma! säger:

OKej vad roligt, hoppas de går bra då :)



Jag bor i Stockholm, du sj då?



Bara bra här med :)

2010-08-28 @ 00:20:19 // URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0