Bara massa problem.

Hej allesammans.

Inget skrivet här på år och dagar ser det ut som.

Har väl egentligen inte tid nu heller, men känner att jag måste väl uppdatera er på vad som händer och sker :b (hehehe)

Var hur roligt som helst i lördags, även i söndags! Åkte som sagt q7 ner till stockholm och det var så kärlek som det kan bli. Hela showen och allt var fantastiskt! Ska verkligen åka nästa år igen.
Sedan vad som hänt i veckan.. Hmm, rätt mycket. Mjölkat, gett kalvar, släppt in och ut hästar, mockat och fixat. Julpyntat också! Även haft besök idag utav Johanna och Lotta. Jätte roligt att jag fick besök här ute i skogen. Nästa gång tar jag mig in till er :) ♥

Och ja, nu sitter jag här och bara väntar på att tiden ska gå så jag kan ge kalvarna snart.. Lite väl sent, i know men hände lite saker. Men dom får ju mat i alla fall :) hih.
Hoppas ni har haft en toppen början på veckan och en toppen helg som var :) Hörs imorgon!




Anonym säger:

jag har inte bestämt mig om jag ska gå än :/

2010-12-02 @ 09:34:52 // URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0