Nyår!

Woho! Imorgon är det 2011.
Redan liksom?

Känns som om det var bara för någon månad sedan som det blev 2009 typ, haha. Åren går fort när man har roligt tydligen, hehe.

Ikväll blir det väl partaj kan jag tänka mig men vet inte riktigt vad jag ska göra. Får se om det blir hofors, österfärnebo eller forsbacka. Tror det lutar mest mot forsbacka :)
Nä måste nog ta och skynda mig.

Ska hälla i lite sprit och lite polkagrisar i en tillbringare så det får stå ett tag. Ska blanda det med oboy sen (kimsan som lärt mig ♥) och det blir så himla gott! Mumma!
Sen blir det till att blanda lite likör 43. Mmmm..

Vad ska ni göra ikväll??




nyår 08 på bygdegården i färnbo


nyår 09 hemma hos oss i förra huset.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0