Tisdag.

Hej hopp.

Som vanligt så går det väl några dagar mellan mina updates. Har sagt att jag ska bli bättre, men det finns inte något "bättre" att sträva mot när man egentligen inte har så mycket att skriva om ;)

Julbord i lördags då.  Helt OK. Fick dansa lite också(bugg och så). Det var roligt, att äntligen få dansa men min favvo danspartner var ej där så då var det inte liiiika fullt så roligt, haha.

Tror även jag börjar få tillbaka min magkatarr. Kramper i magen var och varannan dag. Känns inte så roligt..

Jo har även börjar på saw maraton så nu ska jag se alla, äntligen. Kollade på ettan och tvåan igår och tänkte lägga mig i sängen och glo på trean nu. Himla gosigt!

Hoppas ni har en bra tid undertiden jag ej vart här, haha!




Fanny säger:

följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-07 @ 19:29:15 // URL: http://fannyblombergs.blogg.se/
amanda säger:

svar: kunde inte sagt det bättre själv hörru :)!

2010-12-07 @ 20:02:25 // URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0