Tredje advent.

Hej alla glada!


Hur är läget med er? Som ni såg i förra inlägget så är det väl, sådär med mig. Mår bättre än bra till och från med ibland har man ju sina ledsna stunder. Oftast vet jag inte ens varför jag blir sådär deppigt. Knepigt det där.

Mjölkade imorse. Kallt som attan. Frös som en idiot om fingrarna och jag ville bara bli klar. Blev även sparkad i revbenet av en ko som brukar  vara himla snäll. Sen en lite mer bitch-ko sparkade även efter mig. Jag föste fram henne, och då kickade hon rätt bakåt med ena bakbenet. Hmm, strök min mage. 
Ibland är dom inte att leka med, fina damerna i ladugården :)

Imorgon blir det tandläkaren och efter det ska jag nog ge mig på att baka lussebullar och även fixa en julskinka. Spännande att se hur resultatet blir.

Hur har er helg vart? Några som är bakis idag kanske? ;)




Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] säger:

Nä det blev bråk här hemma å hon är extremt känslig för sånt så hon stack i ren panik. hon sprang dock inte till hofors utan hittades här i valbo på rix80 men dom tog med henne hem.

2010-12-12 @ 23:06:43 // URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0