Godmorgon förmiddag

Vaknade för ett bra tag sen, runt nio tror jag det var. Klädde på mig och gick ut och skullen försöka skotta lite med krattan vi har, haha! Spaden har karln tatt ner till garaget och han tog aldrig tillbaka den så jag orkar inte hämta den. För djup snö för att jag ska ta mig fram ;)
Fixade även dörren som knappt gick att stänga. Var bara kaos med den. Stod öppen längst ner på ungefär en cm så det drog lite kallt.

Väntar på att karln ska komma hem efter en natt på Sandvikens gator med en traktor. Saknar han lite granna nu ;p Just det, måste måla en massa också idag. Gör det när digilistan på p3 är klar :) Tvätta måste jag göra också, suck.

Packade ihop alla ridkläder och saker igår, även alla mina skor. Inte alla men en hel del. Var kanske 6 par som jag ska slänga. Riktigt fula och även sönderbitna av Athena. Inget att ha kvar då kan jag då tycka.





Johanna* säger:

sv. Hon bodde i lägenhet på bottenvåningen med stor altan nära skogen så han kommer att få vara ute :)

2010-02-21 @ 14:06:59
anna säger:

vad är det du målar? :)

2010-02-21 @ 20:13:24 // URL: http://addspirit.blogg.se/
Anonym säger:

viist va den..hade velat ha med den hem

2010-02-22 @ 12:12:00 // URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0