Gooood morgon.

Morgon? Det är ju luch för bövelen ;) haha i know, jag är rätt mongo.

Sitter i "skolan" nu. Marknadspunkten. Har haft en lite halv tråkig lektion, eller vi har diskuterat olika påståenden och det är olika åsikter hit och dit i vårt klassrum. Men det är väl det som är lite meningen? Att diskutera och komma fram till olika "svar".

Senare i EM ska jag åka till Kimpan för jag ska ju som sagt (som jag skrev igår då) sova hos hennes 2 nätter. Gosigos. Blir nog film och kanske det där programmet med Gunde på femman.
Jag vill även sola lite, få lite färg. Känner mig så himla blek, ja som en blekfis. :p

Ää jag bara svammlar (som vanligt) så jag lägger ner för idag, eller ja.. Kanske återkommer sen ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0