Handtvätta

Det är inge vidare och hand tvätta. Såg efter att jag redan börjat att jag kunde köra dom där fingervantarna i 40 grader men orkar inte springa ner med dom blöt. Jag behöver ju ändå dom imorgon och jag orkar inte ställa klockan och kliva upp om 1 H & 40 min för att hänga dom liksom ;p haha.

Imorgon är det skola. Då kommer Alex att åka med mig dit, så jag får lite sällskap . hehe nej men hon går ändå i skola där så ;) efter det ska vi gå till red room tror jag det heter. Där ska jag kolla hur mycket det kostar att ta hål i flörpen i örat. Är grymt  sugen och har vart det ett bra tag nu.

Mös ju med Bellsibus idag. Fick t.o.m göra en hel hand på henne med nagel tjoffsan. Det var skit skoj förutom att jag mådde lite dåligt när gelen blev lite väl knölig ;) haha eller gropig snarare sagt.


Nä nu ska jag lägga mig men vi hörs väl imorgon då.




LL säger:

Är på bibblan :)

Händer ikväll då?

2010-02-08 @ 16:45:16 // URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
stina säger:

jo är nog billigt att fixa där, men hon hört att de kan vara svårt att ta bort dem sen och att de inte har samma saker som i sverige,så sparar nog mig tills jag är i sverige igen

2010-02-08 @ 20:38:18 // URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0