Inte riktigt som jag hade tänkt mig

Målningen, packningen och allt fix. Vad hände med det? Har inte fått ett skit gjort. Jo, jag åkte ju in till valbo och hämtade ut ringen och kollade om skorna hade kommit och YES det hade dom! Fy fan vad nice. Frida som jobbar där inne på Din Sko hade kommit ihåg att jag så gärna ville ha dom så hon hade lagt undan ett par 39or åt mig. Så himla snällt ♥ Så dom skorna kommer bli mina på måndag när jag ska dit på praktik igen :)

Nu hade jag faktiskt, helt ärligt, tänkt gå och lägga mig. Slå på en film och sen somna direkt. Är helt slut i huvudet efter en dag som denna.. Hoppas det inte blir lika imorgon men den chansen är nog inte så stor. Men man ska aldrig säga aldrig.







Patricia Klinteberg säger:

Svar: Tack så jättemycket!!! :)

2010-02-26 @ 09:04:34 // URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0