Myskväll

Ikväll blir det till att kolla på melodifestivalen. Blir lite chips och dipp till, även ett glas vin. Mycket mysigt. Kommer säkert att sticka lite grann också, på mina fina sockar som jag hade tänkt ha i vinter. Haha.

Ska fortsätta kolla på melo nu ..

Har redan fått min favorit. nr 3, kommer inte ihåg vad hon heter men hothothot nått i låten. Kanon bra!!




Petra säger:

gick rätt vidare tyckte du? :)

2010-02-06 @ 23:42:23 // URL: http://petras.blogg.se/
- Desirée Serung, high heels gives you a better view. säger:

Jasså? Jag tänkte faktiskt börja en på Make up Institute (MIST) förra våren men då var jag ju gravid så ångrade mig i sista sekund eftersom jag blev så trött om dagarna - var till och med där kikade på skolan, skrev papper och grejade :)



Ååh vad mysigt :) ja jag älskar att flytta, tycker om omställningar :P



Jaa men gud det skulle ju varit perfekt, grattis i förskott iallafall! :) Det var mor min som fixade de - fick de i julklapp av henne :) Jasså? gud vad skoj! Ja vi tänkte gå på festivaltältet på lördagen vi, öppet till 03 ju och sånt uppskattas verkligen av mig - hatar det med sandviken/gävle. Brukar alltid börja få som roligast vid 2 tiden och då ska man hem :P



Jaa till Extrem Home Makeover gråter jag också jämt till! alla sånna där känsliga program kommer det tårar för en annan :P

2010-02-07 @ 01:42:37 // URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0