Snabba pengar.

Hej hej. Hur är det er då? Här är det fint. Har precis kommit hem från biomys med Kimpan och hennes två kompisar. Vi såg, som rubriken lyder, snabba cash. Den var helt OK men ja blev väldigt besviken. Trodde den var bättre än den var. MEN, jag började tycka att Franken där är rätt så snygg. ;)

Svarar på era kommentarer imorgon för ikväll ska jag bara umgås med min bästa vän ♥ Ska ju sova över här hos henne inatt så vi ska snart dra på en film och så ska vi bara mysa och prata om allt mellan himmel och jord. Gosigos.

 

Nej nu har jag inte tid med detta, men vi hörs som sagt imorgon. Puss å kram





SVEA säger:

mot gävle. :D

2010-02-03 @ 04:06:33 // URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0