Tjenis.

Äntligen sitter jag vid en dator och kan blogga. Har egentligen inte tid att göra det för om en tre kvart ska vi åka till valbo och sen vidare hem till pappa med familj. Ska skjutsa lilla athena till svärfar först så hon kan vara där undertiden :)


Åh jag blev så less igår när karlns lillebror skrev till mig att Calle var där. Haha WHAT? Vadå Calle är här???
Jo då uppträdde han tydligen i öltältet i sandviken igår kväll och jag har ju missat helt att han ens skulle dit liksom?!? Blir så less. Hade lätt åkt dit igår, jag & kim, om det inte vore så att det kostade 100 kr att gå in. Min plånbok godkänner liksom inte ens det. KaTTastrof!

Nej men jag  kommer att se Calle när han kommer till Gävle ist ;p kommer vara först in och stå längst fram. Jag, Bella & Karlns lillebror :p

Måste kila nu btw. Pussåkram




Emmelist säger:

haha ja man vet aldrig. du kanske har dig en kvinna också :P har ni gjort ngt speciellt idag då?

2010-02-14 @ 20:04:20 // URL: http://emmelist.blogg.se/
Anonym säger:

Älskar verkligen din header, sk*t cool:)!

2010-02-16 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0