Tröttas.se

Dagarna går rätt så fort nu för tiden. Snart kommer väl vi börja flytta redan ;) hihi. Gud vad jag längtar tills vi flyttar. Får göra lite som jag vill och ja. Det kommer helt enkelt bli kanoners. Vill göra om så mycket men måste bromsa mig själv, för pengar växer inte på träd.

Helt seriöst så skulle jag kunna lägga mig nu på momangen och somna dirr. Är så j*vla trött så jag vet inte vad. Igår när jag slutade skolan åkte jag och Alex till ett solarium och solade lite sen var det direkt hem och börja måla garderobsdörrarna och lite annat jox. Jag tror vi höll på till klockan blev 21:30 och då slocknade jag direkt när alex & martin åkte hemåt.

Skola idag då och ja, den är väl som alltid. Lite tråkigare denna vecka än annars men det ska väl gå ändå. Orkade inte måla nu när jag kom hem. Lagade lite mat bara och sen så satte jag mig här bara. Tror jag ska göra lite hemma dipp och dippa lite natchos , yummie.

Inget som jag skriver hänger ihop känner jag, haha. skit samma.

Får se om jag hinner skriva nått imorgon då, för jag antar att jag ska åka och laga bilen direkt när jag slutat och sen blir det ju till att måla lite till. Kram på er




Linn säger:

Sv, haha! jo men vissa plagg jag har är som XL. De är därför de heter one size ;D töjbart!



om de är nått spec plagg du undrar över så kan du fråga mig, o länka :)

2010-02-16 @ 19:50:19 // URL: http://linnlowes.com
anna säger:

alltid kul att flytta så man får göra om lite :)

2010-02-16 @ 20:40:22 // URL: http://addspirit.blogg.se/
Emmelist säger:

haha ja många falska rykten som ska gå. konstigt att folk aldrig kan komma fram och fråga en om det stämmer istället :P



FAN VA SNYGG BILD HÄR OVAN!!!

2010-02-17 @ 15:07:53 // URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0