datorn kaputt igen.

Hej där.

Sitter just nu vid Sara's dator.
Vår dator är trasig som vanligt. Den har tagit bort det som har med nätverk's anslutning att göra. Skit kul, funkar inte alls med internet då. Usch!
Så nu får jag låna Sara's dator en snabbis så jag kan uppdatera.

Har hänt en hel del sen jag skrev sist även om det bara var för två dagar sen typ.. Inget jag orkar ta upp just nu, får göra det sen.
Och jag har ingen aning om när vi får tillbaka internet. Om vi inte får det snart så kommer jag att, ja jag kommer att smälla av. Jag måste ha internet liksom.

Men men. Måste kila nu. hörs!




anna säger:

usch segt med datorn =/ man är ju så jäkla beroende.

2010-01-08 @ 15:22:56 // URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0