Fredagsmys

Hej där.

Kom iväg till Kicki efter ett litet tag.
Såg hennes nya soffa och lampa och dom var super fina :) Efter det åkte vi in till Kimpan i Gävle city och hälsade på. Kollade på Let's dance, eller ja det lilla vi hann se. Tyckte det var fel som åkte ur. Skulle ha vart Rabhiho.
Annars var det kanoners där inne i Gävle. Lite väl mycket snö och när jag skulle backa ut från parkeringen så skulle jag ta satts. Tur att jag kollade i sidospeglarna annars hade jag backat in i en polisbil. HAHA Kul liv liksom om jag gjorde det.





Anonym säger:

jag vill också bo i hus! :c

2010-01-30 @ 11:41:57 // URL: http://jennyjanssons.se
Malin säger:

SV: Både och, man såg så förvånad agneta blev när det inte var hon som gick vidare men bara Birro håller sig kvar så är jag nöjd :)

Hade hellre sett att killen från emd åkte. dudå? :)

2010-01-30 @ 12:04:37 // URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0