godmorgon sunshine's!

Hela denna vecka har vart toppen, som jag skrev i tidigare inlägg. Men igår, haha! På kvällen kom lite saker som gjorde mig deperimerad. Förstår inte ens varför jag reagerade så som jag gjorde, på den lilla saken liksom? Det finns värre saker att bry sig om än det som gjorde mig förbannad. Kanske har nått med min bortskämd-het att göra.

Idag ska jag åka till Hofors och få massage. Kommer bli så great! Kan berätta att jag verkligen behöver det nu efter en vecka i butik. Brukar aldrig stå så mycket som jag gjorde då, och jag kände det direkt. Dom säger att jag kommer vänja mig om en till två veckor. Bara att stå ut då :)


Igår var jag och karln hem till pappa och firade han och min största lillebror som fyllt år. Träffade på två av kusinerna med, malin och mickis. Lika kul att träffa dom :D Får se till att göra det när jag kommer till Söderhamn nästa gång. Men det vet jag inte riktigt när det är. Löser sig alltid :)


JUST DE. Karln kommer nog beställa en bärbar dator ikväll, WOHO säger jag bara! Nu är jag det största nöjdöga i hela Gävleborg ;)




Z A N D R A :) säger:

Tjabbatjenahallå ;)

alltbra? :D

2010-01-17 @ 12:09:22 // URL: http://decevven.blogg.se/
mikaela säger:

haha, det var de säkert ;)

2010-01-17 @ 12:27:21 // URL: http://mickisogren.blogg.se/
Annika säger:

Sv: Vi bor i Åhus så vi har inte så mycket snö kvar!

Tänkte inte på det innan men det har du ju rätt i!

2010-01-17 @ 13:03:19 // URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0