HAHA

Men är jag dum i huvudet eller? först var det inte så roligt att gå ut längre, "börjar jag bli MOGEN då". HAHA va fan. och sen var det skit kul.
Aja. Bättre inlägg nu än i natt.


Det var roligt igår kväll, jätte kul faktiskt. MEN, vi åkte som sagt hem en timme innan det stängde. Det vill säga klockan ett. Det är inte lika kul att gå ut längre, varför tycker jag så? Älskar ju att dansa.

Tänkte bara rätta till det jag skrev igår, så ni blev lite klokare. Jag fattade knappt ingenting av vad jag skrev inatt. Mongo ida!

Bilder kommer. Nu ska jag & min sessa Athena kolla på film. Synd att inte karln är med. Jag älskar min karl, han är bäst ♥




p e e l i i n säger:

Aah okej..

Jaa, jag ser verkligen fram emot kursen! :D Men va sa dom på de där mötet då? Är de nå särskilt man ska ha me sig eller tänka på å så? puss

2010-01-31 @ 14:31:10 // URL: http://niidju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0