hej hopp.

Kul rubrik igen va? haha.


Idag kom mamma och mormor ner till valbo och hälsade på en sväng.
Morsan lämnade lite böcker och täckbyxor. Fick även ett par skor av henne som jag la undan på din sko. Dom är så snygga så. Lägger in bild på det mesta som jag lovat, så fort karln fixar datorn som sagt eller när jag får min bärbara av karln ♥
Förmodligen kommer den imorgon. Woho! Hoppas hoppas!!

Pratade nyss med Petrionella. Längesen sen sist. Pratade lite om Sanna's fest som hon ska nu i Januari. Hoppas jag får skjuts och hämtning av min babe, annars kan nog inte jag åka dit. Hade vart skönt att komma iväg lite. Speciellt då, eftersom dagen innan kommer det hända lite tråkiga saker. :(


Nej nu har jag inte tid med detta nå mer. Ska ta hand om mina händer som har blivit så trasiga efter att jag har packat upp en massa skor. ÅH btw!!!!! Vilka skor dom har fått in. Jag får ju inte knäppa och lägga ut egentligen. Men jag kanske kan göra det på några av skorna som jag gillar ;p Får se får se.
Så läckra alltså !!! Aja!
Pusså kram




V I L J A säger:

Svar: Jag sitter och lyssnar på lite musik, nyss vart ute en sväng med hunden. Haft en skön helg då?

2010-01-18 @ 21:14:03 // URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Emmelist säger:

ja skicka in mms på skor, sånt är alltid skoj!

2010-01-19 @ 12:11:18 // URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0