Nytt år.

Kanske skulle ha fixat en ny design eftersom det är nytt år. Headern tänker jag ha kvar för jag ä l s k a r den ♥ men resten kanske skulle kunna bytas ut. Jag suger ju själv på att fixa design så jag tänkte låta någon annan göra det åt mig. Får se vem jag ska välja sen då. Orkar inte nu. Är lite för less för allt just nu känner jag.
Spelar liksom ingen roll vad jag gör, så slängs all skit upp i ansiktet på mig. Det är liksom alltid mitt fel även fast jag vet att jag gjort rätt. Förstår liksom inte hur det går till?
Är för deppig just nu så jag tror jag tar och kollar på tv en stund istället.




V I L J A säger:

Svar: Näe ja gör inte så mkt jag heller, min syster har nyss varit här på besök med sina barn :) Haft en bra dag?

2010-01-05 @ 20:18:25 // URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Anonym säger:

du kanske ska sluta ta åt dig hela tiden, vänd på klacken och sluta få skuldkännslor?

2010-01-07 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0