Stört.

♥Hello.

För en timme sen åkte min bror hem.
Har gått toppen att ha han dessa två dagar. Han är väldigt framåt och är inte direkt blyg för att fråga saker. Han såg lite pengar i ett fönster i ladugården också, haha. Då frågade han direkt om han fick pengarna. Haha nej nej det är ju inte dina svarade jag.. Då fick jag ett "snääääälla". Men han fick aldrig dom ;p var ju inte ens mina.  Pappa berättade att jag också var sådär när jag var liten så då vet ju jag vem vi brås på ;)


Men men. Sitter bara här nu och poppar musik i ett par HETA hörlurar ;p. Karln sitter och spelar psp3 som han så nöjt köpte samtidigt som min dator. min älskade karl ♥

nej nu ska jag läsa lite bloggar. har inte läst en enda på flera veckor typ.. skit tråkigt. jag som läser så många, så nu är man ju lika "efter" som annars när man missat.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0