Trodde jag hade en dator.

Tjena!

När jag kom hem i eftermiddags trodde jag att karln hade fixat dator + internet men jag hade rätt så fel.
Karln hade bara kopplat in hans bror's dator som han fixat ihop till han.
Önskar att han kunde fixa vår dator också så man kan bli som en normal människa igen ;) hehe. Känner mig rätt efter när jag inte kan sitta vid en dator på ett tag.

Men men.

Idag hade jag min första dag på Din Sko i valbo. Det var ju rätt så kul. Hehe, hade inte trott nått annat heller. Fick packa upp skor och fixa en del saker i butiken.
Fick även se vårens skor som kommer in. och jag säger bara OMG. Vilka fina skor som kommer in till våren alltså. Jag kommer ju lätt vara först med dom ;p hehe. Både ballerina's , klackisar och vanliga sneaker's. Love it ♥

Vet inte när nästa gång vid internet kommer att bli, förhoppnings vis inte så långt dit. Men jag kommer att svara på alla era kommentarer när jag loggar in nästa gång. Har ingen som helst ork nu, eftersom jag är helt död efter dagen på arbetsplatsen (praktik).




lisa! säger:

släng undan lite snygga klackisar och ballerinadojor åt mig så att jag hinner kika på dem innan de går åt ;)

2010-01-12 @ 12:08:48 // URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0