Lasse Stefanz

Ön igår då. Hur kul som helst! Var först på för ferre hos födelsedagsbarnet Maria och sedan for vi vidare till Ön. Lasse Stefanz var där och spelade igår och dom var toppen. Synd bara att jag inte fick dansa nått förens på slutet.
Eric och jag shake lite grann innan dom slutade spela, så nu är jag väldigt sugen på att gå bugg-kurs typ! WOHO!

Nä nu ska jag fixa lite inför ikväll, tävling då ju!




isabelle säger:

lycka tiölllll!!!!!!! skyulle du inte stryka dig?:DD:D:

2010-07-21 @ 14:57:16
Anonym säger:

bugg kurs.hej och hå :)



han är iväg och fiskar så helt tomt hemma

2010-07-21 @ 22:15:49
Maria säger:

Min bror och hans flickvän var på Lasse Stefanz igår de med. Bandet var visst här i Finland nu :)



sv: Ja visst är de söta de små kissemissarna :)

2010-07-26 @ 13:10:51 // URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0