Torsdag

Om 25 minuter är det dags för mjölkning igen. Kommer väl vara lika varmt där som vanligt så jag kommer svettas röven av mig, haha. Kanske kan gå ner lite i vikt av det. Har ju hört att man gör det av att svettas ;)

Igår på tränings tävlingen gick det väl sådär. Jag ska väl vara nöjd eftersom jag inte tävlat på tre år. Eller ja, nytorpscupen kan räknas som en tävling men nu åkte jag ju iväg haha. Så detta är min första på över 7 år.
Gick ju så bra när vi har tränat hemma och hos Malin men nu gick det inte lika bra. Men får ju som sagt vara nöjd ändå :) Blev i alla fall godkänd. Om två veckor får vi högre poäng, kan jag ju hoppas hehe.

gammal bild på oss, men de nya ligger på hårddisken som inte är i kopplad för tillfället.

min kärlek och jag ♥





Amanda säger:

Sv; Men, hur söt är dudå :) Tack så jättemycket ♥

2010-07-08 @ 20:46:19 // URL: http://ohstlin.se
Ecce säger:

Både bra och dåligt att det bara är ett sommarjobb :P Men jag blir väl ledig i augusti igen då kan vi umgås haha :P

2010-07-08 @ 23:09:26 // URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0