Tisdag, inge DH.

Godmorgon.

Athena och jag är kvar i Söderhamn.
Blir här tills imorgon då vi far vidare ner till min pappa och går på lillebrors examen. efter det beger vi oss hemåt till vårt hus ♥ på torsdag åker jag ju upp igen och ska hämta Palett ♥ woho, jag längtar sååå! Anmälde mig till lite CR-tävlingar igår också. Haha fyfan vad nervös jag kommer att bli ;D

Väntar på att systern ska komma hem, hon kommer väl strax. Då ska vi gå till mormor och morfar och äta plättar. Yummie! Ingen kan göra plättar som min mormor ;D
Sen blir det stugan en sväng, woho!

En fråga;
Har ni någon favoriträtt som ingen annan än din mamma/pappa/mormor ect. kan laga till?


sötpluttan igår





Baby Melody säger:

Awwww så fin han är! :D

2010-06-09 @ 14:37:17 // URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0