Äntligen händer det något.

Sitter hemma i min ensamhet och funderar vart fan ska jag börja?
Jag har ingen aning. Håller på att tvätta lite nu och har även hängt en tvätt.. kan säga att jag har väl minst 7 tvättar kvar, haha.
Håller på med garderobsdörrarna nu och det går väl framåt med det men all packning då? Shit det är ju så mycket saker vi har.

Hade även tänkt försöka flytta lite lådor nu till huset men ja. Får väl se vart det slutar men kan ju alltid hoppas på att jag får iväg några idag / kväll.

Nä nu ska jag fortsätta måla.... s u c k. svarar på era kommentarer när jag har mer tid! Det är desto roligare :D




Lexi säger:

Söt header!

2010-03-18 @ 07:34:23 // URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0