Family guy

Sitter vid både tv'n & datorn just nu. Smågluttar till och från på family guy medans jag skriver lite här i bloggen.
Fick besök idag på Din Sko utav Alex och Amanda. Försökte få Alex att köpa ett par läckra skor, men det gick väl sådär ;) hehe.
Annars då? Jo jag har sålt ett par skor idag för första gången. Alltså jag fick stå i kassan själv och ta betalt. Måste ju ha en anställd vid mig så dom ser att jag sköter mig och gör rätt såklart. Kände att jag blev röd som en tomat i ansiktet, fråga mig inte varför men jag blev blyg när jag stod där. hehe.

Nä nu måste jag hänga tvätt. Aldrig en lugn stund här hemma längre.





Linn säger:

SV: Jodå, dom kommer upp imån under dagen tror jag :)

2010-03-03 @ 21:13:29 // URL: http://linnlowes.com
JULIA - fashionbyjulia säger:

SV: Visst är dem! Adorable :) Hoppas du får en fin kväll

2010-03-03 @ 21:56:21 // URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0