g'natt

Fick en sida målad till slut på garderoberna. Yääh.
Imorgon är det sista dagen på praktiken. Kommer ju bli, tomt? Vill mer men ändå inte. Vill ha jobb inte praktik ;)

För idag säger jag g'natt iaf. Är trött som nån, ja jag vet inte... Hoppas inte pelletsen tar slut inatt för då blir det kallt och lilla jag kommer att ha super ont i halsen när jag vaknar ;)

hejsvejs.





d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view. säger:

Åh är det sista dagen nu ? Ska inte du jobbba där något efter? Du verkar ju ha varit super duktig ! Snygga skor har du lagt ut i bloggen med ;) Jag vill också ha praktik på en skoaffär , eller ja jobb kanske men praktik är ju en början ;D Kan du rekommendera just din sko eller är scorett bättre ? :)Så dyrt där så det kan ju bli dyrt för en skogalning som mig om jag är på typ scorett :P

2010-03-24 @ 22:53:55 // URL: http://desslikes.com
Jenilita säger:

Ja precis! först la hon på det lila och tonade ut det mot fingret sen la hon en rand silver längst ut:) blev super nöjd:)



sov gott sötnos

2010-03-25 @ 02:23:02 // URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0