Vart tog helgen vägen?

Tjabba tjena hallå.

Ännu en helg har gått åt.. Jag suckar högt!
Vill ha ännu mer helg för jag känner
att jag verkligen inte hunnit vila upp mig efter en vecka full i jobb. Men det är väl
bara att bita ihop då :)

Igår åkte jag som sagt till Hofors och fixade mina naglar hos snuttan Isabelle ♥ Jag valde glittertippar och vi blandade skrikrosa med turkos. Blev verkligen inte som jag tänkte mig med blandningen. Trodde det skulle bli värsta chockfärgen och att den verkligen skulle lys upp (för det gjorde dom ju var och en) men det blev motsatt effekt.
Väldigt ljusa blev dom men det gör mig inget. Jag gillar't ändå ;) Riktigt nöjd!

 

Igår kväll blev det taco's och sällskapsspel- kväll hemma hos Maria. Var väldigt mysigt.

Jag måste verkligen köpa sällskapspel alltså för det är ju sjukt roligt!

 





d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view. säger:

sv; det gör du under "fönster" sedan ska det finnas något som heter funktionsmakron - det är "actions" fast på svenska :) Gud vad svårt att förklara, annars kan du googla på "funktionsmakron cs4" , lycka till!

2010-03-07 @ 12:46:15 // URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0