Redan onsdag?

Vart på möte idag igen på MiROi. Tror väl att det kommer bli bättre där än arbetsförmedlingen.. Kanske får mer hjälp här i alla fall.

Åkte upp till bollnäs igår till Gustaf och skulle lämna ett kort så han kunde tanka traktorn. Tänkte hälsa på på nytorp också (stallet). Även säga hej till Palett ♥ och ge honom lite morötter. hihi.
Fick förfrågan att vara med och hoppträna för Mia och det ville jag ju ;) Tack Carro för att du frågade!
Fick ragga ihop lite kläder och skor att ha. Byxor åkte jag och köpte men fick låna Camilla's ridstövlar! Tack!

Gick ju bra på träningen, förutom att jag inte hoppat på tre år. Tre år, det är lite mycket- men jag försökte i alla fall. Högsta var väl 70 bara men haha fan jag var ju så nervös och ja. Jag tänkte ju mest på att komma över och inte på nästa hinder. Vilket resulterade i att han vägrade några gånger och hoppade lite för högt en gång. Och vipps så låg jag på backen haha!! Sen blev det tvärnit en gång till och då låg jag på backen. Såklart var ju allt mitt fel, inget var Palett's fel ♥ Det var ju jag som var osäker och bara tänkte negativt men sen så gick det suuuper bra! Då kom vi igen :) i love him no matter what ♥




M I M I säger:

vart kommer du ifrån? bollnäs? :O:O

2010-05-12 @ 20:19:36 // URL: http://mmmimi.blogg.se/
jenna säger:

Jättefina bilder ;) Allt bra? kram jenna

2010-05-13 @ 12:52:30 // URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ säger:

Jag går på miroi i sandviken, är sjutk mycket bättre än arbetsförmedlingen ;) hehe! Hoppas ni trovs i nya huset. KRAM! :D

2010-05-13 @ 23:16:20 // URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0