Tisdag.

Hej hopp.

Några dagar sen jag skrev sist, men så kan det va om man är en busy women haha.
Nä då men jag har inte haft ork eller ja, tid då.
Var skitans roligt i helgen ! Gick ut i Lidköping i lördags och det var rätt tomt där i början (var på sta(d?)t) men senare kom det mer och mer folk och tillslut så dök ju självaste Sean Banan dit! Haha var ju hur kul som helst att han kom dit just den kvällen. Dock sjöng han 3-4 låtar och 2 av dom var hans "skaka rumpa". en techno och den vanliga. Men fortfarande var det ett jädrans drag! Jäj.
Nu ska jag kika vidare på tv & umgås med syster.
Hade ni en bra helg?




MissCM säger:

sv: visst var dom snygga! fast tydligen är dom röda enligt H&M's hemsida så man undrar ju hur färgen egentligen är :P

2010-11-02 @ 17:22:53 // URL: http://misscm.blogg.se/
Anonym säger:

jag fick träffa bingo och du sean banan :)

2010-11-02 @ 21:24:15 // URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0