Dagen kunde inte ha startat bättre.

Godmorgon, eller god förmiddag!



Min dag har börjat relativt bra idag, vilket är väldigt skönt. Det känns som om det underlättar och gör hela dagen mycket bättre då :p
Började med lite söndagsgos och sen vidare till kalvarna och ge dom lite mat. Käkade frukost, macka och oboy. OCH JA äntligen har Flora kommit tillbaka som smör! HAHA jag blev så överlycklig när jag såg reklamen för nån dag sen. Bästa smöret någonsin ;)

Och nu sitter jag här och kollar på Baksmällan ( haha ja igen ja ) och skrattar som en idiot. Den filmen är nog den bästa komedin jag någonsin sett. Älskar när dom lurar Doug's bror (alan?) hela tiden.

Ska väl kika klart på filmen och sen ska jag åka och posta brev och sedan ska jag fortsätta måla lite.
En härlig söndag med andra ord.





MissCM säger:

sv: jag vet! ville också ha dom rosa men självklart var min storlek slut också :/

2010-10-24 @ 14:18:46 // URL: http://misscm.blogg.se/
MissCM säger:

sv: jag har storlek 40 jag också :P haha. jag beställde dom lila och dom i färgen peach. jag menar, 129 spänn är inget. är dom inte fina så är det bara att sälja/skicka tillbaks :P jag var sugen på dom orangea också, men som du säger, jag tror det är svårt att matcha :P

2010-10-24 @ 15:53:42 // URL: http://misscm.blogg.se/
♡ p i n k n a t i o n säger:

Sv; Ja det kom sån update när jag starta datorn iaf :p

2010-10-24 @ 16:22:13 // URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0