Modemet kraschade.

Hej igen, nu är jag tillbaka.

Modemet kraschade för oss i måndags direkt efter att jag skrev detta inlägg. Hurra sa jag då. Nej det gjorde jag verkligen inte. Modemet hade även kraschat i ladugården också, fast det var på fredagen. Himla kul, eller inte.

ja i veckan har jag väl inte gjort någonting speciellt. Flängt runt på olika varuhus känns det som, haha.
Idag var jag till Ove Jansson's där i valbo. Hittade en massa fina saker som fick följa med mig hem så nu ska jag försöka ändra lite stil på hemmet :) Kommer nog ta ett bra tag, kanske ett år. Vem vet. Men ändringar ska göras :)


Nä nu ska jag kika på lite bloggar och sådär. Ja kolla allt jag missat under dessa dagar, haha.

Hoppas ni har haft en bra vecka!





nathalie säger:

skönt att höra=)

jodå, med mig är det fin fint :D

2010-10-07 @ 22:27:43 // URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Ecce säger:

Vad blir det för ny stil dådå Ida? ;)

2010-10-08 @ 15:52:57 // URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0