Mysiga söndag.

Hejhopp!

Helgen har gått väldigt fort. Men det gör inget, för jag har haft en super bra helg!
I fredags så åkte jag och karln's lillebror in till valbo och köpte New Super Mario Bros. Wii. Det är hur roligt som helst. Har ju Super Mario Bros till lilla nintendo ds light och det var ju värt sina pengar så det måste även denna nya vara.
Så i fredags spelade jag och karln's lillebror tv spel och kollade på Idol.
I lördags drog jag och Bella på loppis. Ficken del saker sålda men inte allt, tråkigt nog. Lite gardiner, ljuslyktor, smycken och lite kläder åkte iväg. Skönt!
Om en månad är det dags igen på samma ställe; Spikfabriken i Valbo. Det är Gävle katthem som håller i det, så alla pengar dom tjänar på cafét och på borden/klädhängarna går till Gävle katthem. Väldigt bra tycker jag!
Idag har jag hunnit vart på hundutställning med min fina bäbis Athena. Gick bra, kom tvåa men åkte ut på det då.. Athena's mor däremot vann över Athena och kom sedan tvåa emot hennes son (från första kullen, Athena är från andra kullen). Men kul var det ändå.
Ja men det var väl min helg. En bra helg med andra ord!
Tänkte ta & spela lite tv spel nu också, och sen börja måla på mitt fönster som jag fick med mig hem från loppisen.

Har ni haft en bra helg?








carita säger:

Goch vilken söt header

2010-10-19 @ 14:18:37 // URL: http://caritaszmida.blogg.se/
d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view. säger:

Åh super mario är suuper kul! Jag beställde mitt spel på elgigantens sida , riktigt billigt där faktiskt om du vill köpa mer spel ;P



sv: Jaa jag tror nog att karln kommer gilla den hah ;P "Jäh! Hoppas nästa inlägg kommer snart (bloglovin)" Vadå syns inte mer inlägg för dig eller ? :O Kramis!

2010-10-19 @ 16:20:55 // URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0