Nu taggar vi till!

Hejsan allesammans. Haft en bra helg hittills?
Det har jag haft. Vi är som sagt hos vår kompis Jonathan. Igår bade vi badtunna, dock tröttnade jag ur efter en stund. Rastlös AB. Klev då upp och kikade på idol (spelade in det) och ja jag tyckte det var rätt som åkte ur.
Olle och minnah är ju kvar och det är ju dom som gäller ;) Även Andreas då. haha.

Ikväll ska vi ut i Lidköping, får se hur den staden är då. Om folket i staden är nå party people? :p
Någon som är ifrån eller bor i Lidköping som läser detta får ju gärna kommentera och berätta :)

Hoppas ni får en toppen kväll! nu ska jag göra mig iordning! puss å kram




mikaela säger:

najs blogg! :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra!

2010-11-01 @ 19:32:55 // URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0