Onsdag.

Hejsan.

Igår hann jag inte blogga något under kvällen. Kollade på Desperate Housewives på tv'n då, och karln hade tagit datorn i beslag.
DH var bra som alltid. Dock så ville vår parabol (eller kabeln från parabolen) inte riktigt vara med så det blev ett DH med en massa hack och halva meningar.. Suck. Måste se detta avsnitt igen.
Men blev riktigt chockad över det Tom sa till Lynette's kompis där.. What the heck liksom?!
Spännande värre.
Imorse var jag upp super tidigt, redan klockan 5, så jag är skapligt trött nu. Funderar på att ta mig en powernap faktiskt. Kommer inte orka hålla mig vaken ikväll då när jag kör hemifrån Hedesunda. (Ska dit på mat och bonde-söder-fru-mys)
Vad gör ni idag?




lucke säger:

Var med i min länkningstävling om du känner för det :P

2010-10-13 @ 14:30:35 // URL: http://modegrabben.blogg.se/
Ida säger:

Johanna: Vadå vem ska mot avesta? Parabolen eller vad? haha!

2010-10-15 @ 10:30:44 // URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0