Fullspäckad helg.

Hej hå!

Äntligen har jag lite tid över för att sitta vid datorn.
Hela helgen har jag haft fullt upp. Först i lördags var det upp och hoppa runt halv sju sen packa in allt i bilen till loppisen vi var på. Fick lite saker sålda i alla fall, kanon. Två klänningar och lite leggings. Sen lite små saker också då.
Fick då med mig två ringar hem. en tia st. Kap.

Efter loppisen for jag hem till hunden. Tog med henne på en cykeltur och sen for jag till pappa. Åkte till och med till Söderhamn och gick på strömmingsleken med mina bröder och min syster. Åkte väl två karuseller, haha :p hur gamal är jag nu igen? ;) Men det är ju hur roligt som helst med karusell.

Idag har jag vart i Högbo hela dagen på hundutställning. Min lilla fina prinsessa blev reserv i hennes tik-öppen klass. Enbart för att jag inte tränat tillräckligt :p lite trökigt.
Fick med mig ett "hund-tält" hem också. Där kan Athena ligga när vi åker på andra utställningar eller nått.

Inte så roligt att läsa. Jag tvingar ingen av mer, men det är bra gjort om ni läst hit.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Puss å kram




miss P E säger:

Kul att du fick sålt lite på loppisen. Och karuseller kan man inte blir för gammal för... :) Fundera på att dra till Liseberg (en gång till) innan dom stänger för året. och det bästa med att åka nu är att det inte är några köer, då kan man ju åka hur mycket man vill :)

2010-09-05 @ 21:58:45 // URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0