Godkvälls.

Hallo allesammans.

Har ni haft en bra dag idag?
Min dag har vart bra. Jag följde med min frisör Johanna till Örebro på en snabb visit. Kikade lite på stan medans Johanna var på intervju. Träffade även Sara en snabbis eftersom hon pluggar där så passade jag på att träffa henne då.

Just nu kollar jag på Idol och det är bara så bra! Anders Bagge är så sötis alltså, så charmig. Gullis, hihi. (Y)

Nä ska som sagt kolla på det nu och sen kikar jag väl vidare på någon av alla våra kanaler ;D hihi.

Pussåkram.





Jennie ♥ säger:

sv: :) allt är fint med mej! håller med dej om anders bagge!! han är så go!

händer i helgen?

kram

2010-09-17 @ 12:10:32 // URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0